الوند نوشت وبلاگی برای همدان شناسی

اجتماعی - فرهنگی - ادبی

الوند نوشت وبلاگی برای همدان شناسی

اجتماعی - فرهنگی - ادبی

فراخوان برای تاسیس کتابخانه ی قله ی یخچال همدان

فراخوان برای تاسیس کتابخانه ­ی قله ی یخچال همدان

همزمان با برگزاری برنامه­ی "صعود قلم" با مسئول پناهگاه قله ی یخچال همدان به این نتیجه رسیدیم که کتابخانه­ای در محل این پناهگاه زیبا  دایر کنیم تا کوه­نوردان و مهمانان هنگام استراحت در آنجا از مطالعه نیز بهره مند شوند و بهتر دیدم کتاب­ها با موضوعات کوه­نوردی،جغرافیا و زیست بوم، میراث فرهنگی و تاریخ همدان باشد. مقدمات کار با اهدای تعدادی کتاب و تهیه­ی مهر به نام کتابخانه­ی کوهستان «قله یخچال »انجام شد. در هفته­های آتی نیز سعی خواهم کرد کتاب­های بیشتری با موضوعات یاد شده تهیه و تقدیم کتابخانه نمایم.

به دوستان کوه­نورد ودوستداران طبیعت نیز پیشنهاد می­کنم در این تلاش فرهنگی سهیم باشند. لذا لازم به یادآوری است کتاب­های اهدایی با نام اهدا کننده به ثبت خواهد رسید. با توجه به اینکه هدف از این حرکت تشکیل کتابخانه­ای تخصصی است خواهشمند هدایای دوستان جز در موضوعات یاد شده و به ویژه کوهستان و محیط زیست نباشد. امید است این حرکت آغازی باشد برای ایجاد کتابخانه ی در دیگر پناهگاه ها.

دوستانی که به صورت غیر حضوری و یا از دیگر شهرها ما را در این زمینه یاری می کنند کتاب های اهدایی خود را به    نشانی­های ذکر شده در تارنگار " الوند نوشت" ارسال فرمایند. ضمنا دوستان می توانند پیشنهاد های خود را به نشانی اینترنتی

Hosein.zandi77@gmail.com  

و یا در تارنگارهای الوند نوشت: http://www.zandi90.blogsky.com/

و فانوس ایران:http://www.fanouseiran.blogfa.com/

با ما در میان بگذارند.

                     

                                       با سپاس حسین زندی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد